25 Haziran 2015 Perşembe

ZEUS'la Tanışın!





 Merhaba! Ben Zeus. 

  Ben daha küçücükken ailem beni gördüğünde bana bu ismi vermeye karar vermişler. Daha yavruyken bile kardeşlerimden farklı, asil bir duruşum olduğunu söylüyorlar ve bu nedenle bu ismin bana çok yakışacağını düşünmüşler. Ben de ismime bayılıyorum ve bunun için onlara teşekkür ediyorum!



  Mutlu olduğum bir evim ve beni çok seven bir ailem var. Çimlerde yuvarlanmak ve küçük yaramazlıklarımla anne babamı kızdırmak en büyük hobilerim arasında yer alıyor. Babamla evde ara sıra patronun kim olduğu konusunda atışsak da, kabul ediyorum ki en büyük babam. Ama bu benim de sözümün geçmeyeceği anlamına gelmiyor tabi ki. 

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.

Ben minik French Bulldog Zeus, beni takipte kalın!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BlogOkulu Gadgets